premio max
noticias

Vine a viure el Som Cultura Popular!

12 Enero 2018
Vine a viure el Som Cultura Popular!

Presentem la segona edició del fòrum Som Cultura Popular, amb la voluntat de continuar sent un punt de trobada entre els diferents col·lectius de la cultura popular. Els espais de Fabra i Coats i de Can Fabra (al barri de Sant Andreu) seran els escenaris on es desenvoluparan multitud d’activitats obertes al públic, al voltant del món de la cultura popular. Hi ha tres eixos que articulen aquesta edició: l’educació i la cultura popular, el patrimoni cultural immaterial, i els canvis socials associats a la transformació urbana i la gentrificació.

Al llarg dels quatre dies del fòrum podreu conèixer una trentena d’exposicions del Museu Nòmada i apropar-vos a la riquesa del teixit associatiu a la Rambla d’Entitats. Les associacions també presentaran iniciatives i experiències diverses, que es divulgaran en forma de presentacions, conferències i debats. A més, podreu gaudir d’una mostra de publicacions, una fira de productes festers i una altra de jocs i joguines. I els més animats podran participar en els tallers per a totes les edats. El Som Cultura Popular no s’oblida de les actuacions i, durant el cap de setmana, us convidem a gaudir de dansa, música, foc i construccions humanes!

En paral·lel, també podreu assistir a la presentació de les primeres conclusions del Fòrum d’Educació i Cultura Popular, fruit d’un procés de reflexió previ, que ha tingut per objectiu revalorar l’important paper que du a terme la cultura popular en l’àmbit educatiu. La voluntat d’aquest procés és crear criteris d’actuació que tinguin en compte aspectes d’interculturalitat, interreligiositat i gènere. A més de reflexions teòriques, també es presentaran bones pràctiques, recerques i projectes dels centres educatius i d’associacions d’àmbit nacional.

Així que, si voleu estimular el trànsit d’idees, intercanviar opinions o obrir nous camins al voltant de la cultura popular, us esperem els dies 25, 26, 27 i 28 de gener a la Fabra i Coats de Sant Andreu!

+++++++++++++++++++++++

Presentamos la segunda edición del foro Somos Cultura Popular, con la voluntad de seguir siendo un punto de encuentro entre los diferentes colectivos de la cultura popular. Los espacios de Fabra i Coats y de Can Fabra (en el barrio de San Andrés) serán los escenarios donde se desarrollarán multitud de actividades abiertas al público, alrededor del mundo de la cultura popular. Hay tres ejes que articulan esta edición: la educación y la cultura popular, el patrimonio cultural inmaterial, y los cambios sociales asociados a la transformación urbana y la gentrificación.

A lo largo de los cuatro días del foro podrá conocer una treintena de exposiciones del Museo Nómada y acercarse a la riqueza del tejido asociativo en la Rambla de Entidades. Las asociaciones también presentarán iniciativas y experiencias diversas, que se divulgarán en forma de presentaciones, conferencias y debates. Además, podrá disfrutar de una muestra de publicaciones, una feria de productos festeros y otra de juegos y juguetes. Y los más animados podrán participar en los talleres para todas las edades.

El Somos Cultura Popular no se olvida de las actuaciones y, durante el fin de semana, le invitamos a disfrutar de danza, música, fuego y construcciones humanas! En paralelo, también podrá asistir a la presentación de las primeras conclusiones del Foro de Educación y Cultura Popular, fruto de un proceso de reflexión previo, que ha tenido por objetivo revalorizar el importante papel que lleva a cabo la cultura popular en el ámbito educativo. La voluntad de este proceso es crear criterios de actuación que tengan en cuenta aspectos de interculturalidad, interreligiosidad y género.

Además de reflexiones teóricas, también se presentarán buenas prácticas, investigaciones y proyectos de los centros educativos y de asociaciones de ámbito nacional. Así que, si desea estimular el tráfico de ideas, intercambiar opiniones o abrir nuevos caminos en torno a la cultura popular, os esperamos los días 25, 26, 27 y 28 de enero en la Fabra i Coats de San Andrés!

 

compartir:
rss facebook twitter
consultas recomendadas:
escenamateur
C/ Pintado Fe, 11. 33930 langreo asturias
presidencia@escenamateur.org
actividad subvencionada por el ministerio de cultura:
Ministerio de Cultura
MIEMBRO DE:
CIFTA AITA
colaboran:
sgae sg artes femp
Financiado por la Union Europea
Plan de recuperación, transformacion y resilencia